2011. augusztus 25., csütörtök

Ifjúsági szoba, jó állapotú, teljes beállítás

Ifjúsági szoba, jó állapotú, teljes beállítás:
Helló,
Én el itt létrehozása az én ifjúsági szoba. A létesítmény általában jól megmarad, és a következőkből áll:

A nagy íróasztal polc alkatrészek (lásd kép)
2 polc, amelyek mellett az asztalon
A szekrény tároló doboz és kis tárolási helyet összehajtott ruhák
A nagy szekrény egy rekesz ágynemű stb és a ruhák rúd
Használjon 90cm ágykeret, beleértve padding az ágy körül, mint egy kanapé a nap folyamán, hogy

Sajnos én csak képeket az intézmény teildemontiertem állapotban, de a szív, az íróasztal is jól látható. Van egy az ágy alapkeret, mint egy bónusz, mert ez hiányzik a latte (Már aludtam rá még, de már zavart, és soha). A szekrény tárolódobozzal sajnos hiányzik a sérült folt a hát és a hátlapot, de mivel akkor csak segíteni egy szál fórumon a boltba. A károsodott terület látható akkor is, ha a szekrény a falon.

Minden szerelési hardver benne, és a Közgyűlés magától értetődő. A részek sorrendje és címkézett szerelvények.

Az ár tárgyalhatók.
Sok üdvözletet.
Ár: 250 EUR VB