2011. június 17., péntek

%%%%%% SUPER BARGAIN Concord Pro Aktív matrac NP429 €

%%%%%% SUPER BARGAIN Concord Pro Aktív matrac NP429 €:
Eredeti ár 600 €, de csökkent a 429 €-t!

Csak 2 hónapot használt matrac mérete. 90x200. Én megvásárolta a matracot az én terhesség miatt súlyos hátfájás és túl sokkal több, mint 15 kg a 2010/01/09. Amikor én voltam, de aztán (szerencsére) vissza valamivel közelebb a normál súlyú, azt sajnos meg kellett találni, hogy a matrac a legjobb a számomra még nem.

Azt nekem kerülni € 429, lásd a vásárlási nyugtát (az alacsonyabb ár, a másik a férjem) is csökkent, de az ár már, a gyártó szerint ezek az új ára 600 €.

-A huzat kerek abnehmar cipzárral és gépben mosható be
A nagy központi, jó süllyedő és támogatás jellemzői
Soft váll-elhárítási zóna nagyobb nyomáscsökkentő és a test oldalán és az alkalmazkodás a fekvő helyzetben
Magasság 23cm

Nagyon jó minőségű nehéz minőségű.

Jól csomagolt, és tároljuk száraz házban, természetesen.

"" "Get Up és futtatása, a borító kifejezetten mosni ismét friss továbbá Hygienespüler, hogy elpusztítja a baktériumok 99,9%-a" "" "

Lehet vagy annak közelében Straubing Parkstetten hanem felvette kinevezés Lappersdorf RGB.

"" Shipping is lenne lehetséges hiszem kerülne körülbelül 50 € DHL "" ""

Jelentés kérdése van, kérjük könnyű!

A tétel lenne értékesítik árverésen magán. Azáltal, hogy egy ajánlatot, a vevő lemond arról a jogáról, hogy egy új, EU által biztosított / garancia a kínált áruk. A szállítás veszélyezteti a biztosítással nem rendelkező szállítmányok a vevőnek.
Ár: 129 EUR VB