2011. július 29., péntek

Mint az új ágy közölte, hogy eladja világítás ....

Mint az új ágy világítás kommunikál eladni ....:
Hello!

Mivel a barátom és én össze egymással, azt kell külön magam (sajnos) az én új ágyat.

Az ágy egy éves, de használják néhány hónapig, alig, mert alig aludni a lakásomban ....

A 1,40 m széles és egy habszivacs matrac (fok 2 férfi és 100 kg). A háttámla továbbá világít, ami úgy néz ki nagyon szép estét.

Az eredeti ára 310 € + 50 € a világítás.
Én vagyok értékesítő ágy 150 € (VB), beleértve a világítás és matrac.


21 521, ez vegye fel abban a faluban (közel a hegyi falu).
Mivel én vagyok alig marad a lakásomban csak felvette a hétvégén.

Telefon vizsgálatok a 0173-6055139 illetve hasonló paulinaschroeder@gmx.de

Sok üdvözlet

Paulina Schroeder

PS Én is eladni egy szekrény és egy étkező asztal .... csak kérdezni, ha érdekel!
Ár: 150 EUR VB