2011. szeptember 27., kedd

2011 Next őszi katalógusból nagyon tuti naci 74-80 - Jelenlegi ára: 3 350 Ft


NEXT 2011-ES ŐSZI KATALÓGUSBÓL NAGYON TUTI NACI A CICÁS SZETTBŐL
BELEÍRT 6-9 HÓ
most rendeltem, itthon nem kapható, csak egyszer mostam, címke még meg van, sajnos ez kicsi lett, nem az a nagy méretezésű next, nagyon jó fazonja van, tündéri felvéve, már rendeltem nagyobbat
ára 10 font
Kérésre szívesen írok adatokat, sajnos most nincs időm mindent leméregetni!
RUGALMAS VAGYOK! BÁRMI KÉRDÉS VAN ÍRJATOK!!!
Posta csak sacc, simán saját felelősségre postázok! Személyes átvétel  Szentendrén lehetséges. A ruhák higiénikus, tiszta otthonunkból származnak, nem koszosak, nem szakadtak, nem bolyhosak, nem dohosak!!! A rucikat mosódióval mosom és extra érzékeny baby öblítővel öblítem, vasalva csomagolom!



Jelenlegi ára: 3 350 Ft

Az aukció vége: 2011-09-30 12:15
. 2011 Next őszi katalógusból nagyon tuti naci 74-80 - Jelenlegi ára: 3 350 Ft