2011. október 26., szerda

DUCATI motoros felső,póló, mocis dzseki,csomag M,L - Jelenlegi ára: 3 290 Ft

Üdvözöllek kedves motoros társam!
Az aukcióm tárgya ez a gyönyörűséges DUCATI póló, tiszta pamut a sebesség szerelmeseinek. Férjemnek vettem, de kicsi lett rá. ( XL méretet hord). Csak 1* volt rajta. És egy motoros F1 dzseki, jacket. Nem tudom sajnos bőr-e, nagyon úgy néz ki, 12. 000 Ft volt a másikon 2 éve.   Addig míg a mostanit nem vettük meg, hordva volt, és néhol már kopottabb, én nem kentem be boksszal, nem akarok senkit átverni. Így korrekt, nem írom, hogy újszerű, mert volt hordva, de nem szakadt, nem rojtos sehol, és igazi pasis.
UTOLJÁRA hírdetem!
M-es és L-es méretre is jók. De lemérem, ha gondolod. Utcára csak úgy, vagy a haverok előtt heckelni is tuti! Most egy póló áráért a tiéd lehet a kettő együtt!!!!
Ilyen nem jön veled mégegy szembe!!!!
További jó szelet kívánok! : -)
Lejjebb vettem a fix árat, de ha most sem viszi el senki, meghagyom. Utolsó lehetőség!



Jelenlegi ára: 3 290 Ft

Az aukció vége: 2011-10-28 19:38
. DUCATI motoros felső,póló, mocis dzseki,csomag M,L - Jelenlegi ára: 3 290 Ft